مزیت استفاده از کرکره برقی

مزیت استفاده از کرکره برقی

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

مزیت استفاده از کرکره برقی
بازدید : 412

مزیت اصلی کرکره برقی این است که امنیت خانه شما را در برابر مزاحمان تامین می کند. آنها برای برداشتن کرکره های امنیتی مشکل خواهند داشت، زیرا کرکره های غلتکی موتوری بسیار نزدیک به در یا پنجره نصب شده اند و بدون تلاش زیاد نمی توان آنها را جدا کرد. آنها علاوه بر اینکه یک بازدارنده فیزیکی عالی هستند، یک بازدارنده بصری درخشان نیز هستند زیرا مزاحمان احتمالی کرکره ها را می بینند و تصمیم می گیرند که تلاش برای ورود به خانه شما ارزش تلاش را ندارد. ما در دسرفا از مسیرهای فلنجی (راهنمای ریل) استفاده می کنیم که در آن مزاحمان هرگز وقتی دریچه در موقعیت بسته قرار می گیرد، پیچ ها را نمی بینند.

این به شما امنیت بیشتری در برابر مزاحمان می دهد زیرا به یک عامل بازدارنده فیزیکی برای مزاحمان تبدیل می شود. کرکره برقی ما از خانه و خانواده شما در برابر تهدیداتی مانند سرقت و خرابکاری محافظت می کند و دسترسی مزاحمان به پنجره ها و درهای شما را دشوار می کند. هنگامی که کرکره در حالت بسته قرار می گیرد، ورود مهاجمان تقریبا غیرممکن است.

امروزه اکثر مردم با این تصور که گرما در تابستان وارد خانه می شود و گرما در زمستان خاموش می شود، پنجره های خود را با پرده و پرده می پوشانند، بدون اینکه بدانند گرما چگونه به پرده ها یا پرده ها و سپس به و از داخل خانه

ما از کرکره برقی پر شده با فوم استفاده می کنیم که مانع از ورود 70 درصد گرما به خانه در روزهای گرم و خروج 60 درصد گرما از خانه در فصل زمستان می شود. این فوم از پلی اورتان ساخته شده است. ما از این کرکره های خارجی فقط ساخت استرالیا استفاده می کنیم، در حالی که سایر شرکت ها کرکره های غلتکی ساخت چین را به عنوان ساخت استرالیا به نمایش می گذارند. با نصب کرکره های پنجره بر روی پنجره ها، خورشید مستقیما به کرکره می تابد نه شیشه پنجره. اگرچه پرده کرکره ای گرم می شود، شکاف بین کرکره و پنجره و با گردش هوا در داخل، گرمای کمتری از کرکره به شیشه پنجره منتقل می شود. شیشه پنجره کمتر گرم می شود و خانه هرگز خیلی گرم نمی شود. به این ترتیب در قبض انرژی صرفه جویی می کنید.

یکی دیگر از مزایای اصلی کرکره های غلتکی این است که از درها و پنجره های شما در برابر آب و هوا محافظت می کنند. در صورت آب و هوای بد مانند تگرگ، فقط کرکره های برقی را ببندید و می توانید با دانستن اینکه این کرکره های غلتکی شاخه ها و سایر زباله ها را منحرف می کنند که می تواند آسیب قابل توجهی ایجاد کند، احساس امنیت کنید. کرکره های غلتکی ما در هنگام وزش باد تند تند نمی زنند. آنها می توانند به طور قابل توجهی هوای گرم داخل خانه را در طول زمستان حفظ کنند و در تابستان گرم استرالیا از هوای گرم خانه جلوگیری کنند.

کرکره های غلتکی با پلی اورتان تزریق می شوند. کرکره های غلتکی یک دیوار ضخیم از عایق را ارائه می دهند. هنگامی که می‌خواهید دما را کنترل کنید و آن را در سطحی راحت نگه دارید، ویژگی‌های عایق کرکره‌های موتوری ما خانه شما را گرم‌تر یا خنک‌تر نگه می‌دارد و صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف انرژی برای جایگزین‌های گرمایشی پرهزینه فراهم می‌کند. کرکره های غلتکی ما در تمام طول سال از طوفان های شدید، باران، تگرگ و موارد مشابه محافظت می کنند. کرکره های غلتکی R Us کرکره های امنیتی معمولاً از آسیب های شدیدی که می تواند به خانه در هوای بد وارد شود جلوگیری می کند. اینها برای مقاومت در برابر بادهای 100 کیلومتر در ساعت یا بیشتر ساخته شده اند و با استانداردهای کیفیت بالا ساخته و نصب می شوند.

منبع: 

https://www.doorfa.ir/%da%a9%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/

 



نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 3 آذر 1400 ساعت : 16:57
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید